Kompresja dzwieku

Autor: Kolo Naukowe (ecircle_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Sun 17 Mar 1996 - 13:33:52 MET

Czesc !

   Czy W95 mozna zmusic zeby wykorzystal alogorytm kompresji dzwieku
do plikow typu wav ? W panelu pisze cos o CODEC, ale nie wiem do czego
jest to uzywane. Moze jest jakis program do kompresji stratnej dzwieku,
cos jak jpeg ? (zamienianie probek 16 bit na 4 w W95 to nie to...)

Jeszcze jeden problem: co to jest w setupie HDD Block mode. Wylaczylem
to i transmisja skoczyla o 300kb/s (jest teraz 2800 bez 'dopalaczy').
Wylaczylem tez 'PCI Burst Mode' ale nie wiem, na co to wplywa...

artur_at_irobot.pb.bialystok.pl