Re: Naprawa HDD

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 16 Mar 1996 - 22:27:20 MET

pastus_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl (Andrzej Pastusiak) wrote:

>Czy ktos ma jakies doswaidczenia z naprawa HDD Maxtor 7345AT. Zdaje sie ze
>padla mechanika. Przy starcie wydaje dosc dziwny dzwiek (sam dysk sie kreci,
>ale glowice dziwnie brzecza - inaczej niz poprzednio). Potem to nie widzi go
>nawet BIOS. Czy ktos wie czy da sie z tym cos zrobic, czy mam mu wyprawic
>pogrzeb na smietniku centralnym? ;-)

Wlasnie dzisiaj z kumplem rozmawialem na temat takiego dysku. U niego
pomagalo uderzenie piescia w komputer. Moge go sie zapytac, czy
stosowal jakas specjalna technike uderzania.

A tak serio, to chyba bylo juz wczesniej opisywane cos na temat tej
gumki przewodzacej...

Michal
Michal Mosiewicz
mimo_at_lodz.pdi.net