Re: obrazek W95

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Sat 16 Mar 1996 - 22:47:20 MET

> From: Tomek Jaiński <tomjas_at_waw.pdi.net>

[ciach !!!]

> Wystarczy pogrzebac w WINDOWS REGISTRY
> programem REGEDIT a ZYCIE STANIE SIE PROSTSZE.

Chyba nie bardzo biorac pod uwage ilosc zmian, ktorych nalezaloby
dokonac. Reinstalacja jest optymalniejsza, bezpieczniejsza, szybsza,
przyjemniejsza... jak sam win95 ;-)))))

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl
UWAGA! Zmiana adresu!!! Poczte prywatna prosze kierowac
       chwilowo na dwa adresy:
1. point_at_infonet.wroc.pl
2. rafal_at_arax.ict.pwr.wroc.pl

Wszystkich zainteresowanych przepraszam za zwloke w odpisywaniu na listy,
ale jestem przygnieciony korespondencja i klopotami technicznymi.