Re: Klopoty z BBS

Autor: Tomasz Lukaszewicz (tlukasz_at_zodiac1.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 21:11:34 MET

berdzik_at_uoo.univ.szczecin.pl (EGoL) wrote:
>Po polaczeniu sie z serverem nie moge
>nic z niego sciagnac. Moj komputer dziala jako terminal i nie moge sie
>znim polaczyc np. FTP. Slyszalem ze jest jakas komenda modemow ktora
>automatycznie wlancza w nim opcje download. Gdyby ktos mi mogl momoc bede
>wdzieczny za informacje.

   Jesli to serwer UNIX-owy, to Zmodem powinien byc; piszesz na serwerze:

                  sz nazwa_pliku

nastepnie wlaczasz w programie komunikacyjnym download Z-modemem i oto
plik sie przesyla. W przypadku problemow z transmisja sprobuj np.
sz -berrw 2048 nazwa_pliku. Jak nie ma sz, pozostaje zainstalowac. Kermita
nie polecam ze wzgledu na trudna konfiguracje.

--
Tomasz /Lukaszewicz                   |     /|    ,,Jeszcze nigdy tak nie bylo,
Student MIMUW-u  tel. (0-22)6419146   |  \`o.O'   zeby jakos nie bylo.''