Oprogramowanie karty dzwiek. Magic S32 - brakuje DLLa

Autor: Zbigniew Gasiorek (zbg_at_doctorQ.com)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 15:51:47 MET

Nazywam sie Maciek Knawa posiadam karte dzwiekowa firmy ACER:
Magic S32. Jest to klon SOUND BLASTER-a 16.

Co do hardwaru to nie mam zastrzezen lecz oprogramowanie budzi moje
zastrzezenia.

W pakiecie znajduje sie aplikacja MUSIC CENTER sluzaca do sterowania
dzwiekiem. Wyglada ona jak wieza HI-FI. Znajduje sie w jej opcjach
priogram TIMER sluzacy do "budzenia". Niestety przy probie ustawienia
wypisuje komunikat ze nie ma bibloteki MuSICROLL.DLL. Jesli ktos
posidalby ta bibloteka to prosze o przyslanie.

Maciek Knawa

====
Grzecznosciowo u: Zb. Gasiorek [zbg_at_doctorq.com] Cracow Poland