Re: WINDOWS95

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 11:43:57 MET

Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl) wrote:
: On Wed, 13 Mar 1996, Jarek Lis wrote:
: > : : Z czystej ciekawosci - czy da sie do config.sys sesji wpisac qemm?
:
: Oto przyklad dzialania polecenia mem w sesji DOS w OS/2 po odpowiednim=20
: ustawieniu parametrow sesji (oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie, aby=

: 753664 bajt=A2w dost=A9pnych dla systemu DOS
: 2490368 bajt=A2w - cakowita wielko pami=A9ci EMS
: 16711680 bajt=A2w - cakowita wielko pami=A9ci rozszerzonej

O, a da sie tu wpisac pamiec wirtualna ze swapa dyskowego? Albo powiedziec
ze pamieci wolnej jest duzo, a dopiero jakby program zazadal, to powiedziec
ze nie ma?

: To ja sie pytam: na cholere mi jeszcze QEMM?

Wiesz, ja mam jakies programy, ktore QEMM potrzebuja i z EMM386 dzialac nie
chca. Kwestia jakiegos DPMI czy VCPI.

Jarek.