Jakie ceny w Krakowie

Autor: Marcin Mrowiecki (mrowieck_at_lfs.cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 21:10:07 MET

Nie bylo mnie pare tygodni w cywilizacji ( NARTY !!!)
Wracam a tu szok : pamieci zaraz zaczna rozdawac za darmo , a reszta sprzetu
tez spada, choc za wolno

Czy mozecie mi powiedziec jakie sa teraz ceny sprzetu i co sie kupuje
(jakies nowosci w plytach, kartach graficznych itd)
Przed wyjazdem zamierzalem kupic
P75+Triton+S3TRIO ,
>ile to teraz kosztuje ???
>czy P100 spada w dol i za ile mozna je kupic ??

Moze znacie w Krakowie jakies dobre zrodlo sprzetu "bez VAT" (wiadomo skad)