Re: WINDOWS 95(ilez mozna?)

Autor: Jacek Masina (Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 21:09:18 MET

> Proste - kasuj. Jeden tak juz zrobil i jest teraz szczesliwy. Ja nikogo nie
> zmuszam do wyrzucenia m$, ja tylko proponuje - jesli chcesz twierdzic ze
> jest to naj(naj) to poznaj systemy operacyjne (i to wcale nie Linuxa, moze
> np. OS/2). W koncu nie zalozylismy listy linux ani m$ tylko pecet i
> rozmawiamy tutaj o roznych rzeczach. W szczegolnosci o porzadnym systemie
> operacyjnym Ja twierdze ze Linux jest porzadny, ty twierdzisz ze m$. OK.
> Rozumiem, tylko czy pracowales kiedys na czyms innym?

> Daruje sobie Twoja uwage. Linux na tym sprzecie pracuje tygodniami a m$ nie
> [...]

Nie wiem czy jako pierwszy, ale chyba nie ostatni zakladam filtr na
ten temat, to juz staje sie nudne. Jak zauwazylem od jakiegos czasu
pod tym temetem kilka osob zalatwia swoje osobiste zale i odgryza sie
nawzajem. Proponuje zakopac ten temat gleboko, gdzie swiatlo nie
dociera i zajac sie przyjemniejszymi tematami.

                                    Masny 8^)