Re: problemy c karta cirrus

Autor: Jacek Masina (Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 14:48:46 MET

> Czesc.
>
> Niedawno zainstalowalem na swoim komputerze karte cirrus cl-gd542x.Ma ona 16
> mln.
> kolorow,jednak pod windows nie moge otrzymac nawet 256.Gdy wlacze ten tryb
> pracy
> windows zawiesza sie i pokazuje sie tylko niebieska plansza.Czy moze ktos
> wie jak
> uruchomic tryb 256 lub wiecej kolorow?Prosze o odpowiedz.
>
> Darek.

Mam podobna karte CL-gd5424.
Posluchaj paru rad.
W Windows sterowniki dla tej karty sa "dziwnie" pomieszane i mozliwe
ze wlaczasz sterowniki dla chipa 5428, gdy faktycznie twoja karta ma
5424, 5426. Ja mialem to samo. Poszperalem na instalkach i okazalo
sie ze sterowniki dla rozdz. 800*600x35tyskol. i tym podobne nie
chodza i uruchamia sie tryb 800*600*256, dla 1024*700*256 musialem
pod plik sterownika ktory zainstalowal program instalacyjny podstawic
plik w katalogu 512 na dyskietce instal. (ta sama nazwa).
Nie malem komu sie pozalic, bo kupilem te karte na gieldzie.

Musisz poeksperymentowac. Jesli jeszcze cos to pytaj na moj prywatny
e-mail.

A tak na boku, co ty na to jakbym poprosil Cie o podrzucenie poczta
spakowanej dyskietki instalacyjnej CL-542x for Win3.1. Ja skasowalem
przez przypadek swoja i nie mam od kogo skopiowac. Prosze ladnie!!!

                            Masny 8^).