Re: Lamerskie pytanie: 4MB -> 8MB

Autor: Jacek Masina (Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 14:31:13 MET

> Chce rozszerzyc pamiec w moim 486 DX/2 i w zwiazku z tym mam pytanie:
> Czy w wolny slot moge wsadzic dowolnego SIMMa 4MB czy sa jakies
> szczegolne wymagania?
> (obecnie mam 'dlugiego' SIMMa 4MB na ktorym sa 4 kostki, natomiast
> kolega chce mi sprzedac SIMMa z 8 kostkami).
>
> PS.
> Przepraszam za straszne lamerstwo, ale ...

Zrob tak. Wloz te pamieci siebie i sprawdz czy odpali sie komputer i
widzi cala pamiec. Pozniej wrzuc jakas gierke, albo Windows (nie ma
lepszego systemu do sypania komputera) i sprawdz jakas duza aplikacje
popisz cos, albo obrob jakis obrazek. Jesli wszystko OK to kupuj.
Jesli natomiast komputer widzi cala pamiec, a programy sypia sie po
jakims czasie to nie jest wina pamieci, po prostu zwieksz wait'stejsy
dla pamieci (mnie sie tak dzialo gdy dodalem 8 do swojej 4,
zwiekszylem wait.. i bylo dobrze) i powinno byc dobrze.

Milej zabawy Masny 8^).