Re: Zniklo 300 MB ...

Autor: TOMASZ WITEK (TIWEK_at_ksinet.univ.gda.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 13:43:08 MET

Marcin Jankowski wrote:

> No to chyba tak jest bo mam jedna partycje ( 1,3GB ).....
> Czy to oznacza ze powinienem ja podzielic na kilka ( ile ? ) mniejszych zeby pozbyc sie tego efektu ???
> Czy mozliwe jest podzielenie dysku na partycje nie tracach jecgo zawartosci ???

Jest to mozliwe. Slozy do tego programik o nazwie FIPS. Ma jednak pare wad.
Po pierwsze partycje mozna zrobic tylko z wolnego obszaru a po drugie
partycja glowna C: ma clustery niezmienione. Ale jesli zrobisz ja malutka
a inne duze to do roboty. Choc podobno jest nowa wersja tego programu z
nowymi mozliwosciami. Proponuje jednak abys pozyczyl twardziela z duza
iloscia miejsca od kolegi i poprostu przezucil dane. Jesli nie mozesz
otwozyc obudowy to popros zeby zrobili to w firmie gdzie kupiles sprzet.

bye

Tiwek

* Tomasz Witek Universytet Gdanski
*
* e-mail: tiwek_at_ksinet.univ.gda.pl lub tiwek_at_rudy.mif.pg.gda.pl
*
* Nawet najglupsza brednia znajdzie takich ktorzy w nia uwierza.
* Bertrand Russel