Re: Zniklo 300 MB ...

Autor: TOMASZ WITEK (TIWEK_at_ksinet.univ.gda.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 13:30:01 MET

Marcin wrote:
> Ludzie kochani !!! Pomozcie !!!
> Otoz mam sprzet : Pentium100 z HDD 1,3GB i wszystko bylo by OK i w ogole w porzadku gdyby nie to ze ktoregos pieknego dnia ( kilka dni temu ) zorientowalem sie ( po zliczeniu sumy wszystkich katalog

> ok. 300 MB !!!. Co sie moglo stac ??? Czy to moze jest zwiazane ( szczerze mowiac tak przypuszczam ) z zainstalowaniem ( i posiadaniem ) WIN95 ????
> Jesli tak i nawet jesli nie to i tak prosze o wszelaka rade i pomoc !!!...

Natepny list ktory dostaniesz bedzie zaczynal sie od - ZAINSTALUJ LINUXA :)

Ale ja nie z tych. Mialem ten problen u kolegi z 1.6GB twardzielem.
W tym wypadku nic ci nie moze pomoc za wyjatkiem Podzelenia twardziela na
partycje. Dysk 1.3 GB ma cluster 32 kB (chyba) i kazdy program nawet
jednobajtowy zajmuje caly cluster. Do tego jesli dlugosc programu to
32 kB + 1 bajt to zajmuje 2 clustery, itd. Podziel swoj dysk na kawalki
250 MB to bedziesz mial 4 kB cluster i problem zniknie.
Albo posluchaj rad MADRZEJSZYCH (?) kolegow i zainstaluj LINUXA.

bye

TIWEK

* Tomasz Witek Universytet Gdanski
*
* e-mail: tiwek_at_ksinet.univ.gda.pl lub tiwek_at_rudy.mif.pg.gda.pl
*
* Nawet najglupsza brednia znajdzie takich ktorzy w nia uwierza.
* Bertrand Russel