Re: Tekram DC-690CD

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 09:55:07 MET

Paweł Piercionek napisal (-a) :
> Maximum I/O Bus Speed: 33Mhz
> Czy mam rozumiec, ze powyzszy kontroler nie bedzie dzialal z plyta
> Pentium ustawiona na 66MHz ???

Tu chodzi o czestotliwosc szyny PCI ktora jest zazwyczaj polowa
zewnetrznej czestotliwosci procesora Pentium.

> Czym sie dokladnie roznia (poza cena i nazwa - najchetniej roznice w
> szybkosci) plyty ASUSA: P55TP4N oraz P55TP4/XE ??

Juz odpisywalem na ten temat ale moge krotko powtorzyc. W/w plyty roznia sie
tylko tym, ze w TP4N w miejscu gdzie na TP4XE byly podstawki DIP na
asynch SRAM sa wlutowane 256kB Pipelined Burst SRAM.

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl