Jak skasowac haslo w AWARD BIOS?

Autor: Zbigniew Lapinski (zbyloo_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 12 Mar 1996 - 19:47:11 MET

Prosze o informacje jak moge skasowac haslo w biosie. Nie mam opisu do
plyty a zwieranie przypadkowych jumper'ow najblizej chip'a bios'u i
wyciaganie i pozostawianie na "powietrzu" samego chip'a nie pomaga.

Dane techniczne: Award Modular BIOS v4.20 (80486DX2)

Z gory dziekuje za odpowiedz. Jezeli juz ten temat goscil na forum tej
listy to prosze o mail'e na moje osobiste konto.
Zbigniew Lapinski (zbyloo_at_panda.bg.univ.gda.pl)