Re: LINUX - zaczynam ! - nowe problemy, czyli od czego zaczac?

Autor: Tomasz Skrzydlo (tgniw_at_sokrates.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 12 Mar 1996 - 14:54:38 MET

Wszystko fajnie i pieknie. Zajrzalem pod wskazywany przez wielu adres na icm.
edu.pl, a nastepnie wybralem FreeBSD (jako najprawdopodobniej
bezpieczniejszy system od Linux) i... opadla mi szczeka.

Znalazlem tam 543 pliki. W tak duzym gaszczu trudno jest znalezc takiemu
laikowi jak ja plikow od ktorych nalezy rozpoczac instalacje.

Tak wiec mam pytanie do uzykownikow listy: ktore pliki mam sobie sciagnac,
aby zainstalowac podstawowy pakiet FreeBSD? oraz ktore pliki sa niezbedne do
dalszej pracy???

Z gory dziekuje za pomoc

Tomek