Re: Reklama na chama [W95]

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Mon 11 Mar 1996 - 19:31:56 MET

> From: macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski)
> : >
> : >> Przede wszystkim pracuje z tekstami. Jak cos drukuje w Windows, to
> : >> wszystko pada na twarz -- tzn. dziala ale wooooooolno.
> : >
> : >Chyba tylko tobie...
> :
> : i ja tak mysle.
> : Czy nie sknociles czegos w konfiguracji?
> : a opcje /IRQ dla drivera drukarki masz ustawiona?
> :
> : Grego

> [...]

No tak. GDI. Juz wiesz dlaczego za te drukarki biora kilka baniek
mniej. Zeby na kawke starczylo.
A u mnie caly czas na iglowce drukuje sie .txt Linuxa i ABSOLUTNIE
ZADNEGO SPOWOLNIENIA przy pisaniu tegoz listu, wczesniej sciaganiu
przez modem. Aha, no i jednoczesnie mam otwarta sesje DOS (dokladnie
NC) bo chce sobie przegladnac co mam na pozyczonym CD (jakos sie
przyzwyczailem do Nortona...).
Wedlug zapewnien wielu osob z tej listy moj parchaty Win95 powinien
kilka razy wyrzucic GPF, zawiesic sie w polowie drukowania, a w ogole
cud ze chodzi.
I jeszcze ciekawostka: oryginalna instrukcja do win95 lezy na polce
(nawet nie wiem juz ktorej), natomiast zabawe z Linuxem zaczynam od
wydrukowania instrukcji... (kilkadziesiat stron na iglowce)

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl (PL-litery: CP1250 lub ISO-8859)