Re: LINUX - zaczynam !

Autor: Tomasz Skrzydlo (tgniw_at_sokrates.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 10 Mar 1996 - 14:49:09 MET

>Dobra, tak zachwalacie Linux. Wiec chce sie przekonac, ze to
>rzeczywiscie cos porzadnego. Gdzie moge to dostac ?
>I moze jakis HELP (najlepiej po PL :))) ).

>Radoslaw Poplawski
>E-mail: point_at_infonet.wroc.pl (PL-litery: CP1250 lub ISO-8859-2)

Ja tez bym chcial. Wprawdzie ze sciagnieciem Linuxa (lub nawet lepiej
FreeBSD) nie powinienem miec wiekszych problemow, ale co z tego jak nic o
tym nie wiem (te jadra i kernele to dla mnie istna chinszczyzna). Moze ktos
z uczestnikow listy plecilby mi badz jakas literature na ten temat badz tez
strony WWW lub inne dokumenty w jezyku polskim dostepne w sieci???

Z gory dzieki za pomoc

Tomek