Re: W co wlozyc P133?

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 21:54:56 MET

> From: Piotr Sobczak <piotrs_at_tch.waw.pl>

> Przesadzasz. Czym i jak miezyles wydajnosc plyt z/bez cache pipelined burst.
> W testach aplikacyjnych jest przyrost o kilkanascie procent a w testach
> ktore mierza transfer z/do pamieci/cache jest nawet przyspieszenie prawie
> o 50%. Warto wydac pieniadze na cache pipelined burst tym bardziej, ze
> doplata w tej chwili jest juz niewielka. EDO niestety daje GORA 1.5% do 2%
> przyspieszenia. W/w fakty opieraja sie na intensywnych testach ktore
> przeprowadzilismy u nas w firmie, nie sa wyssane z palca i mam je na
> [...]

Pod win95 Wintachem.
Pod DOS-em programem CORSPEED, ktory emuluje:
a) 16-bit DOS
b) 16-bit Windows
c) 32-bit OS/2
d) 32-bit Windows

Ze przyrost przy transferze cache-pamiec jest znaczny, to oczywiste,
bo cache pipelined jest znacznie szybszy. Ale wplywu na wydajnosc
calego komputera nie stwierdzilem. A czym w firmie testowaliscie ?

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl (PL-litery: CP1250 lub ISO-8859-2)