O wyzszosci swiat ... (bylo: WINDOWS 95)

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_ac.dal.ca)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 14:17:10 MET

Nie przypomina Wam ta dyskusja czegos? Jesli nie, to pewnie mlodzi jestescie
i nie pamietacie "O wyzszosci swiat Bozego narodzenia nad swietami Wielkiej
Nocy"
To jaki system uzywam to moja sprawa - Nie ujawnie bo sie boje.

Autobusy sa do przewozenia wycieczek a male samochody do przewozenia rodzin.
pewnie ze mozna sobie kupic autobus i jezdzic nim do pracy lub wybrac sie
dookola swiata VW Golfem z dwojka dzieci, zonai, tesciowa, psem i kotem.
Tylko poco ta dyskusja ze autobus jest lepszy od Golfa lub ze Golft to
przeciez dobry samochod.
Proponuje zmienic temat na dyskusje o swietach, bedzie tak samo produktywna
ale przynajmniej kazdy bedzie wiedzial, ze to na powaznie.
Ja uwazam ze Swieta Bozego Narodzenia sa lepsze, bo nie trzeba malowac i
jesc jajek .....

Zachecam do dyskusji
Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada