Re: Linux/FreeBSD - security

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 08:19:16 MET

Jan Rychter <jwr_at_itc.pw.edu.pl> wrote:

> A podsumowujac: jezeli ktos chce miec porzadnego Linuxa, niech nie
>instaluje slackware. W tej chwili RedHat wyglada na najlepiej
>utrzymywana dystrybucje (z doskonalymi narzedziami do zarzadzania
>systemem), ponoc rowniez debian nie jest taki zly. Ale slackware
>upadlo.

>jwr

Co do RedHAT zgoda w 100% . probowalem tez zainstalowac Debian'a .
hmmm. to byl koszmar. modzilem, modzilem, w koncu sie pomylilem i .....
...... i przepartycjonowalem nie ten dysk :)) ale to byl moj blad.
debian wogole mi nie widzial cdrom atapi. a tak chcialem sprawdzic
jak ow debian wyglada, nie udalo mi sie. zapomnialem ktora to byla
wersja, w kazdym badz razie ta sprzed jakichs dwoch miesiecy.
nie mam pojecia co sie debian'owi nie podobalo w moim komputerze,
a prawie nic w nim nie mam.