PIO z czym to sie je ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 08:05:12 MET

wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:

>Grzegorz Szyszlo napisal(-a) :

dotyczylo Tekrama.

>Oczekuje gratulacji. Moze byc mail. Jak bedziesz wysylal to rowniez do
>PiotraS. :))

wow, to gratuluje na lamach listy :))

>Ja zrzucam tutaj wine na niezgodne ze standardem plyty. Jakos tak sie zawsze
>skladalo ze jesli nie chcial do konca dzialac Tekram to i kilka innych
>rzeczy nie chcialo dzialac.

tak jest w istocie.

>Wiem. Sam mam prywatnie SCSI i jak dotad nigdy tego nie zalowalem (no chyba
>ze kupowalem wlasnie dysk ...)

ja o scsi tez myslalem, ale poki co moge sobie pomazyc :)

>Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>

takze pozdrawiam,

ps: to ze tekram obsluguje jedynie do PIO-3 nie wiedzialem.

pps: ma ktos moze namiary na definicje/opisy/charakterystyki tych
     roznych PIO ?

ppps: znowu nie wytrzymalem. co to jest pps ? :)))))))