Re: Jaki twardy

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 23:32:07 MET

    jwr_at_itc.pw.edu.pl (Jan Rychter) wrote:
> [...]

    Slawek> Ktory to .c (mam 1.3.20) Znalazlem tylko troche info w
    Slawek> README.ide, ze dyski podlaczone pod drugi kanal nie chodza
    Slawek> (a ja sie od tygodnia mecze z podlaczeniem dysku pod /hdc)

  W 1.3.20 jeszcze nie byl wyodrebniony z ide.c. Sprobuj 1.3.71, tu na
pewno jest osobno. I szukaj opcji hda[b,c,d] = serialize (o ile dobrze
pamietam).

    Slawek> A to ze ma bugi to juz pod dosem zauwazylem. Jak sie
    Slawek> podlaczy cos pod drugi kanal to musze powylaczac w setupie
    Slawek> HDD Block mode, 32-bit, PIO mode, itp. bo inaczej sie
    Slawek> sypie z niektorymi dyskami.

  O, to, to. Nie mozna z nim uzywac zadnych bardziej zaawansowanych
trybow przesylu. Linux to jakos obchodzi, a przynajmniej probuje.

    Slawek> *************************** I teraz takie pytanko: Czy
    Slawek> takie bugi sa podstawa do reklamacji. Pomozcie szybko bo
    Slawek> gwarancja mi sie w lutym skonczyla, ale sa jeszcze trzy
    Slawek> miesiace rekojmi. I co to za szmelc VOIBS sprzedaje (ale
    Slawek> dysk calkiem calkiem). I za jakie pieniadze?

  Obawiam sie ze nie sa. To jest 'powszechnie wiadomy fakt' ze te
chipsety sa _do niczego_. Mozesz probowac, ale boje sie ze nic nie
wskorasz. W dodatku, jak sam juz wiele razy sobie uswiadomilem, w
wiekszosci firm jedyna wykladnia 'dzialania' sprzetu jest to czy
uruchamia sie na nim DOS, Windoze i checkit. TCH wylaczone.
  Dysk jednak dostales dobry... :-)

jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl