Re: Prosba o pomoc w Excel.

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 14:59:38 MET

> From: Wojtek Piecek <wojtekp_at_tch.waw.pl>

> A ja sobie wpyraszam. Pecet jest lista n/t hardware a nie na temat soft.
> Zwlaszcza na temat '95.
>
> - --
>
> Pozdrowienia,
> Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>

Ejze, a to niby dlaczego?
Jak sie zapisywalem na liste, to miala to byc lista *o wszystkim dotyczacym
pecetow*, a nie tylko o hardware. Ja *jestem za tym*, aby problemy softwarowe
byly tez dyskutowane na liscie pecet! *Nawet* dotyczace W'95 ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl
PS. Kopie tego listu wysylam na pecet_at_man.lodz.pl i tam prosze kierowac
wszelkie polemiki.