Re: Reklama na chama [W95]

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 14:02:29 MET

Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl) napisal:
: Drobne spostrzezenia po czytaniu prasy komputerowej. Nie wiem, czy tez
: takie numerki zauwazyliscie gdzie indziej:

: * ostatni PCKurier -- stacja Intergrapha "na ktorej bazowym systemem jest
: Windows NT" /btw. montowany przez producenta/. Zdjecie stacji, a na
: monitorze Windows 95
: * trzy ostatnie PCWorld /polskie/ to Windows95, jak wyjsc z W95, jak wejsc
[...]

  Rozwiazanie jest proste -- nie kupuj ich. Ja od jakiegos czasu (juz
dosc dlugo) nie kupuje PC-Kuriera, pomimo ze kiedys mi on
odpowiadal. Szkoda za to ze na polskim rynku nie dorobilismy sie
jeszcze przyzwoitego czasopisma poswieconego UNIXom na PC.

jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl