Re: WINDOWS 95

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 12:15:06 MET

Tomasz Sparek napisal(-a) :
> Marku!
> Nie przejmuj sie A.Karpinskim,Greagorio Kus'em i W.Pieckiem.

Dziekuje. Zostalem doceniony i zaliczony do naprawde zaszczytnego grona.

> To sa ludzie,ktorzy nic nie potrafia i ich wiedza opiera sie na
> czytaniu co inni napisza i filiozofowaniu oraz pluciu na Ms
> i twierdzeniu,ze sa weteranami informatyki(ale chyba radzieckiej)

Ciekawe kto twierdzi ze jeste weteranem informatyki? Czy ja gdzies pisalem
ile lat bylem w USA specjalista od_czegos_tam?

> To sa po prostu ludzie niedouczeni i kropka.Sa dodatkowo zwyklymi
> impertynentami i swoim aroganckim oraz bezczelnym zachowaniem
> chca ukryc swoja niewiedze.Kropka.

Nie wymieniam argumentow to odnosze wrazenie ze wymienianie ze system jest
niestabilny moze spowodowac ze sie powtarzam.

> Win95 nie jest systemem high-perf.Jest mile i latwe w uzyciu i to prawda.
> Jest to system dla smiertelnikow.

Tak. Ale oni beda po prostu SMIERTelNIkami po probach instalacji. Zreszta,
jesli ktokolwiek chce sie doswiadczyc niech zainstaluje ze dwa trzy programy
w tym "srodowisku" i sie sam przekona.

> Kus nawet nie wie,ze WinNT ma interfejs Chicago'95 od roku juz.
> (dok. dni po premierze Win95)

Niestety WinNT BEDZIE mial interfejs '95 dopierow w wersji 4.0. Aktualnie NT
(wersje 3.5 i 3.51) maja designe od win 3.1. Ja o tym wiem, ale nie wszyscy
zapatrzeni w '95 musza o tym wiedziec.

> Nawet nie potrafil rozroznic go na stacji Intergrapha.

Mam znajomych w Intergaphie (Polska). Niestey oni w dalszym ciagu posiadajac
werjse stabilne (a wiec 3.5 lub 3.51) czyli pracujace z designe 3.1

> Ja pracuje jako QSECOFR i QSYSOPR w najwiekszym chyba banku w Europie(i w Polsce)
> na systemie przemyslowym IBM /as400 (o jakim oni nawet nie slyszeli),

A to ciekawe. M$ w tajemnicy przeniosl '95 na AS/400 ?!?!?

> a cala Corporate America na nim pracuje(+banki+gielda+CocaCola+PepsiCola).
> Moja praca jest tam warta miesiecznie tyle ile Kus+stryjo+Karpinski zarabia calym chyba zyciu.
> Bylem w USA software engineer'em i pracowalem w kilku bardzo duzych
> firmach na systemach przemyslowych i komercyjnych ,takze robilem
> (nie wiem jak to sie w polsce nazywa)"embedded systems".

Chyle glowe przed takim specjalista od powaznych systemow. Naprawde nie
podjerzewalem ze mam(-y) do czynienia z tak wybitna osobistoscia w swiecie
Internet. Wlasnie mysle ze moge zlozyc propozycje aby przyznac pewnej osobie
honorowy tytul "Uczestnika Listy Dyskusyjnej Pecet" wraz z nagroda Win'95 po
polsku (przepraszam Grego, jemu kiedys proponowalem ale jakos nie wyszlo).
Mowiac powaznie spodziewalem sie ze jestes po prostu POWAZNYM sprzedawca,
specjalista od sprzedawania wszystkiego (i to po cenach ponizej cen
rynkowych). Przyznaje - mylilem sie.

> Taka dyskusja,wymaga wiecej wiedzy niz Kus zaslyszal i Karpinski zaslyszeli
> z listy dyskusyjnej.Ci trzej goscie sa tak smieszni,ze szkoda gadac....

Protestuje, nie wymieniles jeszcze mojego nazwiska. BARDZO chce byc
wymieniany jako ten co krytykuje '95.

> Trzymaj,nos do gory.
> Nie kazdy startuje na Unix.
> Kazdy system ma swoje zastosowania.
> Do nauki(!!) i pracy W95 jest OK.Nie obslugujesz nim chyba szpitala;-)

Dziekuje bardzo. Jesli przyszli uzytkownicy komputerow maja byc wychowywani
w duchy GPF to ja przepraszam. Polecam wszystkim zainteresowanym OS/2.

> Owszem.Duzo lepszy jest UNIX pod spodem,
> ale bardziej niezreczny w uzyciu od W95 outside.
>
> Aha!!! Uwazaj,bo jak dlugo bedziesz mial inne zdanie to napisza skarge do
> twojego root'a:-)

Wlasnie. Jakos nie dostalem odpowiedzi z jakiej okazji konto studenta jest
wykorzystywane do celow ZAROBKOWYCH. Moze napisac wyzej? A, wlasnie, jak
uwazasz ze nie mam racji to podaj nazwisko osoby aprobujacej Panskie konto
na serverze Uniwersyteckim (z rootem jak rozumiem jest Pan w dobrych
"ukladach").

> Ci ludzie sa tak infantylni,ze szkoda gadac.

Czekalem na to od dawna. Tutaj mozna zamknac cala dyskusje.

> Niejaki stryjo w liczbie dwoj na swojej uczelni wyjatkowo przodowal(na informatyce
> jest na 5 roku).
> Pozniej przysle Ci jak sie naprawde nazywa.Stryjo powinien jeszcze duzo sie uczyc

Prosze:

250 Wojciech Wolas <wolas_at_omicron.comarch.krakow.pl>

Mysle ze sie nie obrazi (w koncu nasze towarzystwo nie jest takie zle :))

> (ewentualnie kilka egzaminow zdawac 8 zamiast 3 razy).Nos do gory i trzymaj sie dzielnie.

Wiem skad te 8 + 3, wywodzisz sie z DOSa?

> Nos do gory.
> Tomek

Milego re-instalowania win-95 ...

--