Re: WINDOWS 95

Autor: Daniel Rycaj (ibanez_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 11:49:21 MET

On Thu, 7 Mar 1996, Tomasz Sparek wrote:

> In article <BE5EF3548E_at_pszi.lo14.licea.wroc.pl> you wrote:
>
> Marku!
> Nie przejmuj sie A.Karpinskim,Greagorio Kus'em i W.Pieckiem.
> To sa ludzie,ktorzy nic nie potrafia i ich wiedza opiera sie na
> czytaniu co inni napisza i filiozofowaniu oraz pluciu na Ms
> i twierdzeniu,ze sa weteranami informatyki(ale chyba radzieckiej)
> To sa po prostu ludzie niedouczeni i kropka.Sa dodatkowo zwyklymi
> impertynentami i swoim aroganckim oraz bezczelnym zachowaniem
> chca ukryc swoja niewiedze.Kropka.

Ludzie sa rozni - ale nie podobaja mi sie tego typu opinie w dodatku na
lamach listy dyskusyjnej. Mozna sobie przeciez wiele spraw wyjasnic
poprzez prywatne maile, prawda ?

> Ja pracuje jako QSECOFR i QSYSOPR w najwiekszym chyba banku w Europie(i w Polsce)na systemie przemyslowym IBM /as400 (o jakim oni nawet nie slyszeli),
> a cala Corporate America na nim pracuje(+banki+gielda+CocaCola+PepsiCola).
> Moja praca jest tam warta miesiecznie tyle ile Kus+stryjo+Karpinski zarabia calym chyba zyciu.
> Bylem w USA software engineer'em i pracowalem w kilku bardzo duzych
> firmach na systemach przemyslowych i komercyjnych ,takze robilem
> (nie wiem jak to sie w polsce nazywa)"embedded systems".

Gratuluje...ale zyciorysy i deklaracje podatkowe tez sa zbedne na liscie
"PECET".

> Aha!!! Uwazaj,bo jak dlugo bedziesz mial inne zdanie to napisza skarge do twojego root'a:-)
> Ci ludzie sa tak infantylni,ze szkoda gadac.

Zbedne....

> Niejaki stryjo w liczbie dwoj na swojej uczelni wyjatkowo przodowal(na informatyce jest na 5 roku).
> Pozniej przysle Ci jak sie naprawde nazywa.Stryjo powinien jeszcze duzo sie uczyc(ewentualnie kilka egzaminow zdawac 8 zamiast 3 razy).Nos do gory i trzymaj sie dzielnie.

Znowu zbedne... :((

> Nos do gory.

Byle nie za wysoko.....
> Tomek

Na zakonczenie:

Zgadzam sie w pelni ze kazdy system ma swoje zalety i wady, jak rowniez
z tym ze gust nie podlega dyskusji ale... o slusznosci swoich argumentow
niekoniecznie nalezy przekonywac obrazajac oponentow w dyskusji...
Sam nie znam Win95 i nie bede sie bawil we "wszechwiedzacego".

Jezeli natomiast sa jakies konkretne cechy, ktore sie komus podobaja
np. w win95 a ktorych brak w Unixie i koniecznie musi sie tym pochwalic to
bardzo prosze o zestawienie wad i zalet np. w postaci tabelki a nie w
formie dwoch - trzech konkretnych zdan podlanych gestym i pikantnym sosem.
I wystarczy juz chyba zdan mowiacych, ze np. Win95 jest zle bo nie mam
sprzetu wystarczajacego do ich uruchomienia, a Unix jest zly bo bardzo
skomplikowany i inny niz DOS na ktorym sie wychowalem.

Powoli mi sie zaczyna zatykac MailBox przez Wasze rozgrywki personalne...
Lista dyskusyjna nie jest po to zeby X osob dowiedzialo sie, ze "nie
lubie Y bo jest glupi...". Nie mam tez zamiaru wypisywac sie z "peceta"
tylko dlatego, ze malo sie tu pisze na temat.

Thanks...

                                        zniecierpliwiony ibanez

           ** Full Name : Daniel Rycaj **
           ** E-mail : ibanez_at_ajax.umcs.lublin.pl **
           ** On IRC : ibanez, ibi **

P.S
  Moze ktos wie jak skonfigurowac PINE zeby filtrowac przychodzace
listy do poszczegolnych folderow ??? Tak jak to sie robi w Pegasus Mailu
dla Novella.

dzieki, ibanez