Re: Gdzie zdobyc Cyrix Cx486

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 22:31:46 MET

On Wed, 6 Mar 1996, Michal Rok wrote:

> Kiedys (ze dwa lata temu) byly do kupienia smieszne procesorki Cyrixa,
> nazywaly sie Cx486 i polegaly na tym, ze byl to 486 z podwajaniem
> zegara w nozkach 386dx.
>
> Pytanie: Czy jest to jeszcze gdzies do kupienia?
> Trafil w me lapska Compaq 386dx/20, ktorego wlasciciel marzy o upgradzie.
> Problem w tym, ze plyta, karta graficzna i pamiec to prywatne patenty
> Compaqa, i upgrade wiazalby sie z wymiana niemal calego peceta.
> Cyrix Cx486 wybawil by mnie z klopotu...
>
> Michal Rok
> --

Na twoim miejscu to nie pchalbym sie w taki upgrade, szkoda nerwow -
pewnosci ze ten procesor pojdzie to mozesz miec tak 20%. Lepiej niech
gostek sprzeda zestaw jakiemus studentowi na akademiku, ktory go podlaczy
do internetu :)))) a sam kupi nowy sprzet. Teraz rozbudowa 386dx20 do
poziomu 486sx Cyrixa ( ktory ma dosc niska wydajnosc ) jest raczej proba
doczolgania sie do obowiazujacych standartow niz jakimkolwiek krokiem w
przod :))