Re: Reklama na chama [W95]

Autor: Jacek Masina (Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 21:47:53 MET

> : * trzy ostatnie PCWorld /polskie/ to Windows95, jak wyjsc z W95, jak wejsc
> : do W95, jak instalowac, o Jezu. Po takim czyms ostro watpie, czy ci goscie
> : nie dostali w lape. Ale to jeszcze nic. Ostatni numer -- testy Pentium Pro.
> : Okazuje sie, ze kontruktorzy Intela dali ciala, bo Pentium Pro slabo sie
> : buja pod Windows 95. Co prawda PCW napomyka, ze juz na NT daje czadu, ale co
> : Win95 to Win95. Slowem -- procesor moze nie tyle do dupy, ile niewart swojej
> : ceny. O tym, ze jest Warp, czy sa Unixy, NeXTStep -- ANI SLOWA. Tzw.
> [..]

Popieram !!!!!

Co to jest ja sie pytam. Kupuje gazete i polowa z niej to porady jak
kiche made in Microsoft, ktora jak szumnie reklamowano jest bostwem
co samo wszystko zrobi, zainstalowac tak by nie spiprzylo wszystkiego
co mamy na dysku.
Moja kobieta lepiej sie obchodzi z danymi na dysku niz Win95, choc
nie do konca rozumie co to bit i bajt.

Moze gazety nie dostaly w lape, ale dostaly latwy sposob zapychania
stron bez wysilku. Ja tez moge napisac ksiazke na temat jak przesuwac
okna w Win, jak shift + cos to cos tam itp. brednie, amy naiwni
kupujemy te sieke bo szukamy info.

A PROPOS SLYSZALEM ZE MICROSOFT WYKUPUJE APPLE !!!!

Proponuje sciepe po dysze od chlopa na trumne dla MS.