Re: Jaki PENTIUM?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 20:55:12 MET

>I pytanie do wszystkich, czy nie zastanawia Was jaki kwarc ma Karpio
>w palcach, chyba diabelnie szybki, bo w ciagu 20 minut dostalem 10
>maili made in Karpio. Moze chwila na herbatke co?, palce odpoczna.

prawie 300zn/min przy ciaglym pisaniu :) piszcie maile razem, to i razem
bede odpowiadal. wole za jednym razem odpowiedziec na maile od wszystkich
osob w pojedynczym liscie, ale co moge poradzic, jak mam w skrzynce n
listow?.. a po co zlosliwosci? odrobinke z nudow, odrobinke poniewaz nie
lubie filozofow-teoretykow-informatykow. co do herbatki to cofam co
pisalem poprzednio o automacie do napojow - dzisiaj wrzucam dyche do
automatu, a tu sie kubeczki skonczyly. a durny automat zamiast nalac do
kubeczka, albo oddac dyche wylal mi cala szklanke herbaty na buty...
bardzo zabawne...
karpio