Re: (no subject)

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Tue 05 Mar 1996 - 20:52:45 MET

> From: Dariusz Moszynski <mosiek_at_mailbox.tuniv.szczecin.pl>
>
> Ja tez najczesciej grywam w Panzera, ale nie udalo mi sie jak dotad
> zmusic go do wydawania dzwiekow. Zawsze przed wyjsciem z programu
> definiujacego katre dzwiekowa, po wyborze GUSa, wyswietla mi sie
> komunikat, ze mam niewlasciwe AIL (co to?). Taki sam problem mam w innej
> grze SSI, Great Naval Battles. Nie masz jakis pomyslow na to?

Nie mam. W autoexec.bat powinny sie znajdowac cztery linie, ktorych
wymaga gravis:
set blaster= cos tam (akurat do Panzera nie jest to potrzebne)
set ultrasnd=cos tam
set ultradir=c:\ultrasnd
c:\ultrasnd\ultrinit.exe (lub podobna)

Sprawdz inna karte, ta moze byc walnieta. Ja juz trzy razy
wymienialem primaxa.

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl (PL-litery: CP1250 lub ISO-8859-2)