Re: Diamond Stealth SE

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 18:41:35 MET

eryk_at_gauss.amu.edu.pl (Eryk Szymanski) wrote:

>Eryk Szymanski (eryk_at_gauss.amu.edu.pl) wrote:
>
>: Witam.
>
>: W Slakware 3.0
> ^^^^^^^^^^^^^^^^
>No i nie zdazylem dokonczyc (palec mi sie omsknal :-()
>Niniejszym dokanczam:
>Linux obsluguje ta karte (np. Slackware 3.0), jednak
>sa z nia pewne problemy. Otoz chipy S3Trio732 (chyba),
>w ktore wyposazone sa te karty, moga miec drobny blad.
>Mozna wtedy skonfigurowac X-windows, nawet je odpalic,
>i wszystko dziala, ale na ekranie zamiast fontow jest
>'kaszka'. Mozna temu zapobiec wylaczajac cache'owanie
> [...]

A moze pomogloby ustawienie innego typu RAMDAC w pliku
konfiguracyjnym.
Ja posiadam ELSA Winner 1000 PRO 2MB na S3864.
Gdzies w dokumentacji znalazlem, ze ten chip moze wpolprowac z takimi
to a takimi (nie pamietam) ramdac-ami. Przy ustawieniu niewlasciwego
efekt przypomina to co ty opisujesz. Niby dziala tylko przeczytac sie
nic nie da. Wrzucilem po kolei wszystkie (a kilka ich chyba tylko
bylo) ramdac do pliku konfiguracyjnego X-ow i w koncu ruszylo o.k. i
dziala do dzis.

Powodzenia

civic * Slawomir Bialek * voice/fax/data: +48 (32) 150 05 36
(voice: +48 (32) 104 26 68) * mailto: civic_at_silesia.ternet.pl