Re: Aplikacje pod Warpa

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 13:47:28 MET

On Wed, 6 Mar 1996 13:11:49 +0100 Maciej Pilichowski wrote:

> Gdyby ktos zechcial mi podac nazwy programow, ew. producentow, ew. ceny
>dwoch programow pod Warpa:
>- edytora tekstow klasy min. Word2.0 /mam legala WP6.1 wiec milo byloby
>uslyszec WordPerfectx.x/
>- programu graficznego klasy mniej wiecej Picture Publishera 5.0

najlepiej poszukaj na Yahoo lub innej "search engine" hasla "Indelible Blue"
maja oni taka stroniczke WEBu na ktorej podasz swoje dane i przysla Ci do
domu (a robia to bardzo szybko) niezly katalog komercyjnego oprogramowania
dla OS/2. Sa~ tania~ firma~!

a zreszta, nie musisz szukac, znalazlem, to po prostu www.indelible-blue.com

Doskonaly edytor DeScribe (v5.0) kosztuje 159$.
Polecam - nigdy nie bedziesz zalowal ze nie uzywasz Word'a pod windoze.

Cala SmartSuite Lotusa dla OS/2 - 269$

Na programach graficznych sie nie znam, wiec nie wiem co to znaczy "klasy
Picture Publisher", ale sa dla OS/2: CorelDRAW, Impos/2, Applause,
ColorWorks. to tylko przyklady.

No i tony shareware, czesto doskonalej jakosci.

I cos mi sie obilo o uszy w sprawie WordPerfect'a na OS/2

Grego