Re: Microsoft (bylo: Wojciek Piecek...)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 01:24:26 MET

Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl) wrote:
: Jaroslaw Kozak <kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: >Taki wlasnie chlam dla wszystkich produkuje nekrosoft. Mowie chlam i koniec
: Nienawisc do MS przycmiewa Ci jasnosc myslenia. Starajmy sie zachowac
: jakis poziom dyskusji, a nie rzucac epitetami! Nie jestem entuzjasta
: MS, ale staram sie patrzec obiektywnie. Pewnie ze programy MS maja
: wady i bledy. Nie zamierzam ich tu wychwalac. Ale powiedzenie "chlam i
: koniec" to przesada.
Popieram Jarka. Mialem wlasnie nieprzyjemna koniecznosc pierwszego blizszego
kontakt z Wordem 6.0 i nieco wiekszym tekstem (250 stron, sporo obrazkow).
Ludzie, toz to zyje wlasnym zyciem. Co rusz (czytaj co zaladowanie) to
wyglada inaczej, co zalezy od czego jest dziwnie tajemnicze, co wyjdzie
z drukarki to sie dopiero na wydruku okazuje, wydrukowac mozna wszystko
albo nic.... W dodatku dziala tak pierunsko wolno... Chlam i koniec.

Najgorsze ze jakos nie wiem co mozna by uzyc w zamian. Worda 95?

: >zatwardzilego nekrosoftowca nic nie jest w stanie przekonac. Dlaczego
: >programy nekrosoftu lepiej dzialaja w "systemach operacyjnych" nekrosoftu
: >niz innych producentow ??? Nie wiesz to sie domysl - za co nekrosoft mial
: >wytoczone procesy antytrustowe.
: A tak z ciekawosci, bo nie wiem: wygral czy przegral?
Pytanie niezbyt na miejscu. Celem polityki antytrustowej w US jest
zapobiezenie nadmiernemu rozrostowi firmy, i argumenty oczywiscie sa
pomocne, ale maja mniejsze znaczenie skoro winny juz jest.
A o wyniku procesu decyduje glownie ile kto ma pieniedzy na adwokatow.

: No i na koniec uwaga: zlosliwe przekrecanie nazw wlasnych i pisanie
: ich malymi literami na forum publicznym ("nekrosoft", "gates") uwazam
: za brak kultury. :(

Brak kultury to jest wypuszczanie na rynek tak gownianych produktow.
Nieprzemyslanych, pisanych najwyrazniej bez projektu, przez ludzi
bez wyobrazni...

: Pozdrawiam (i czekam z niepokojem na burze nad moja biedna glowa :) ),

"Pamietaj, jedz powoli, nadmierna szybkosc zabija",
podpisano: Microsoft Windows.

Jarek.