Re: Pamiec na karcie graficznej

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_gazeta.pl)
Data: Tue 05 Mar 1996 - 14:13:40 MET

> From: Adam Ledochowski <ledochow_at_next.elka.pg.gda.pl>

> Czy zwiekszenie pamieci z 1Mb do 2Mb na karcie graficznej S3 Trio
> bedzie mialo wplyw na predkosc karty czy tylko na ilosc kolorow przy
> duzych rozdzielczosciach.

U mnie dolozenie drugiego mega do S3-868 dalo wzrost predkosci
wg. WinTach 1.2 z ok. 76 na ok. 106

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.