Re: help for Win

Autor: Jacek Kijewski (c55610jk_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl)
Data: Mon 04 Mar 1996 - 16:51:11 MET

On Thu, 29 Feb 1996, Witold Ci/zmowski wrote:

> VITAM!
>
> szukam informacji o tworzeniu plikow *.hlp do Windowsow
> jezeli ktos wie cos na ten temat, niech napisze, lub poda adres gdzie
> mozna znalezc jakis opis (tylko nie cica lub simtel) !!!!!!!

 No coz, to moj zawod (wsrod wielu roznych).

 Nalezy zrobic tak:
1) Polubic Simtel lub Cica
2) Jezeli nie pkt.1, to korzystac z ftp.microsoft.com
3) Sciagnac sobie pliki, ktore brzmia jak:
        a) whag.zip
        b) what.zip
        c) what6.zip
4) Zainstalowac (lub odkurzyc) Worda (najlepiej 6.0)
5) Rozpakowac plik whag (Windows Help Authoring Guide) i doglebnie
zapoznac sie z zawartoscia
6) Rozpakowac plik what, przeczytac readme i helpy
7) zainstalowac Windows Help Authoring Tool
8) Jezeli uzywamy Worda 6.0, nalezy zainstalowac pakiet what6
9) Opierajac sie na zebranej wczesniej wiedzy sprobowac napisac helpa
10) Przejrzec wszelkie makra dostarczane do Worda w pakiecie what
11) Ulepszyc niektore lub
11a) napisac do mnie, a ja ewentualnie cos jeszcze dodam lub podesle
jakies swoje ulepszenia.
12) Jezeli zapisuje sie w postaci plikow hlp jakies informacje, ktore sie
moga przydac innym, to umiescic w jakims ftp-serwerze (co zapewne
niedlugo zrobie, jak bede mial chwile czasu i sie pobawie pozazawodowo).

 Mam nadzieje, ze wystarczy. Powodzenia!!!

           "Kazda dostatecznie zaawansowana technologia
            niczym szczegolnym nie rozni sie od magii"

           Jacek Kijewski, c55610jk_at_smokie.elka.pg.gda.pl