Re: Diamond Stealth SE

Autor: Rafal Platek (PLATEKR_at_sita.ae.krakow.pl)
Data: Mon 04 Mar 1996 - 10:14:03 MET

Wojtek napisal:
> Przez wersje Linuxa masz na mysli oczy-wiscie X-Windows. Nie wiem co sie
> kryje pod haslem SE ale jesli to jest jakas kosc klasy 8/968 to nalezy sie
> zaopatrzyc w nowe wersje X-serverow i juz. Jesli potrzebujesz wiecej
> szczegolow to pisz na adres prywatny.

No nie koniecznie tylko X-Windows, np. biblioteki SVGA do Linux'a. Mi
udalo sie X-Windows z Diamond'a Stealth SE S3 Trio 32 uruchomic tylko
na standartowym serwerze VGA (sic!), ale to na pewno kwestia wersji
dystrybucyjnej, a ta, ktora posiadam to SlackWare 2.0.0 i jadro
1.1.59. Nowsze (np. 3.0.0 i Red Hat) maja w serwerze konfiguracje dla
ukladow Trio (32 i 64). Poza tym na sunsite jest dostepna najnowsza
wersja serwera S3.
                            Rafal