Re: Jaki wybrac program e-mail ?

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Fri 01 Mar 1996 - 17:57:14 MET

point_at_infonet.wroc.pl (Radoslaw Poplawski) wrote:
>linijki, gdy reszta juz istnieje - koniec linijki po osiagnieciu 70 pozycji powinien byc
>przeniesiony do nowej, a nie jest. Przy pisaniu listu "od poczatku"

Formatowanie akapitu jest przez Ctrl-B (menu Message). Akapity powinny
byc rozdzielone pusta linia.

Mimo pewnych bledow, np. wspomniane problemy z liczeniem, lubię
Pegasusa. Zwlaszcz podoba mi sie funkcja zagladania do skrzynki na
serwerze w tle. Np. przegladam sobie listę Free Agentem, a Pegasus
widzi i informuje mnie o tym, ze dostalem jakis nowy e-mail.Nie wiem
jak to działa w innych programach.

Pozdrawiam
                         Grzegorz Redlarski