Re: kontroler dla 4HDD

Autor: Krzysztof Parol (krzysp_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 01 Mar 1996 - 11:47:53 MET

> Date: Fri, 1 Mar 1996 10:40:06 +0100
> From: agatek_at_chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski)
> To: Multiple recipients of list <pecet>
> Subject: Re: kontroler dla 4HDD

> : Andrzej Karpinski napisal (-a) :
> : > na tekramie siedza 3 sterowniki ide, i co ciekawe komputer dziala
> : > poprawnie jak sie wsadzi do komputera dwa takie tekramy :)) oczywiscie
> : > dyski dzialaja 'odrobinke' szybciej niz bez niego ;)
>
> Tekjram tu, tekram tam, czy moglby ktos mi cos na ten temat powiedziec albo
> odeslac do jakiegos konkretnego dokumentu ?
>
> --
> [...]
Dokladny opis kontrolerow produkcji Tekram znajdziesz na
WWW.TEKRAM.COM
A w skrocie w najnowszej wersji 690 CD jest to kontroler IDE PCI
obslugujacy do 4 HDD i 2 CD-ROM .
Pamiec cache mozna mu rozbudowac do 16 MB
Niestety Odczyt z CD-ROM jest nie cachowany.
Mozna wlozyc do systemu dwa takie kontrolery i uzyskac mozliwosc
podlaczenia 8 HDD !! w jednym kopmuterze.
Niestety w tym przypadku traci sie mozliwosc podlaczenia CD-ROMa.
I najwazniejsze kontroler Tekrama DC-690 ma mozliwosc sprzetowego
mirroringu , lub linkowania dyskow oraz mozliwosc wyboru z ktorego
dysku ma sie bootowac system

Krzysztof Parol