Re: karta Shuttle Sound System 48 ?

Autor: PODHAJSKI MARCIN (PODHAJSM_at_sita.ae.krakow.pl)
Data: Fri 01 Mar 1996 - 11:01:25 MET

> Date sent: Tue, 27 Feb 1996 14:37:05 +0100
> Send reply to: pecet_at_man.lodz.pl
> From: goral_at_student.uci.agh.edu.pl (Michal Goralczyk)
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: karta Shuttle Sound System 48 ?

> Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl) wrote:
>
> : Witam,
> : Czy uzywaliscie karty wavetable o nazwie
> : Shuttle Sound System 48 (cena 250 zl , VAT wliczony)?
> : czy chodzi na niej DOOM ][ ? Czy jest z czyms zgodna ?
>
> Mam ta karte od 6 miesiecy i sprawuje sie niezle. Moi kumple tez ja
> [...]

Ta karte mozna juz kupic za 170 z VAT, bo za tyle ja kupilem i
spokojnie mi na wszystkich gierkach oraz w Win'95 hula. Jedynie ma
bardzo kiepski poziom nagrywania poprzez LINE IN. Karte mam
podlaczona do wiezy w obydwie strony i przy nagrywaniu czegos np. z
magnetofonu pojawiaja sie glosne szumy. Zauwazylem tez ze wiele
zalezy od programow ja obslugujacych. Np. Recorder z Win'a o wiele
lepiej nagrywa niz program dolaczony do karty (o wygladzie wiezy
audio), za to na tym pierwszym mozna nagrywac tylko kilku sekundowe
kawalki, a na drugim dowolnej dlugosci, chyba ze masz malego
twardziela. Z to dokonaly jest program MIDI recorder, jezeli masz
jakiekolwiek pojecie o muzyce, chocby najmniejsze, to to mozesz z
kilku nutek zrobic naprawde gigantyczny utwor.

            Marcin.

podhajsm_at_ae.krakow.pl