Re: AWE32 i GUS

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Thu 29 Feb 1996 - 09:49:37 MET


On Tue, 27 Feb 1996 14:53:14 GMT, kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl
(Krzysztof Foltman) wrote:

>In article <4gil5u$beo_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Jarek Lis wrote:
>
>>No, niektorym Creative zdradza te tajemnice. Wystarczy napisac ze sie
>>pisze gre i prosi o przyslanie materialow...
>
>Nieeeeeeeeeeee !
>
>To nie ma nic do pisania gier.
>
>Zwykli gropisarze dostaja pewnie opis DSP (nie ! ASP !!!).
>
>ASP jest chyba 'too advanced for anyone - including Creative Labs'
>
>>: Podobno 1 KB RAM-u na pokladzie (Advanced, heh :) )
>>No, na prostszy dzwiek to zupelnie wystarczy.
>
>Taak ?
>
>Na jakikolwiek delay/chorus/reverb tez ?
>
>Albo na w miare przyzwoite FFT ?
>
>Albo....?
>
>>Na HiFi, to przydaloby sie z 10KB.
>
>???
>
>Krzysiek
>
Wlasciwosci elektryczne karty SB gwarantuja ze HIFI to ona nie bedzie.
My Employer Is Not Responsible For My Opinions Presented Here
*
*("`-''-/").___..--''"`-._
**`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
**(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
***`--'_..-_/ /--'_.' ,'
*(11).-'' (((!.' ((!.-'



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:39:41 MET DST