Re: Jaki wybrac program e-mail ?

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Thu 29 Feb 1996 - 14:10:46 MET

zoologia_at_vm.amu.edu.pl (Rachowiak P.) wrote:

>Zgadza sie - jest, tyle tylko ze jedna. Pegasus daje pod tym
>wzgledem znacznie wieksze mozliwosci i tworzenie katalogow
>(ksiazek) adresowych pozostawia uzytkownikowi szerokie pole
>do popisu (np. ksiazki tematyczne, lokalizacjami itd.)
Ale w tej jednej skrzynce mozna tworzyc podkatalogi (np. tematyczne,
lokalizacjami itd.), a w podkatalogach nastepne podkatalogi itd.
Choc nie twierdze, ze E. ma wieksze mozliwosci od P., ale jest na
pewno prostsza, a przez to chyba lepsza dla "szarego" uzytkownika.

> dr Przemyslaw Rachowiak

Pozdrawiam,
Michal

Michal Sobkowski