Re: Jak chodza 486 133 Mhz AMD ????

Autor: Michal Orzol (orzolm_at_gutek.uni.lodz.pl)
Data: Wed 28 Feb 1996 - 20:46:23 MET

In article <4h1k51$9bp_at_hades.polsl.gliwice.pl>,
   krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Michal Krzycki) wrote:
>Przymierzamy sie z kumplem do zakupow i mamy pytanko :
>
>Jak chodzi AMD 133 Mhz (wiesza sie czy nie ?)

Mi sie nie wiesza - plyta UMC (EIDE, PnP, PCI itp.), Dos, Windoze.

>Jak nie to na jakich plytach mozna toto zamontowac
>
>(slyszelismy ze SHUTTLE nie poradzi :(( )

Z niektorymi plytami Shuttle sa ponoc klopoty, przewaznie z flopami
(ale nie pamietam jaki typ plyty...). Raczej mi odradzano zakup
plyt tej firmy.

>Moze ktos z Szanownych czytelnikow uzywa tego sprzeta i moze wydac
opinie-

>zebysmy nie wydawali pieniedzy na jakies badziewie .

Przesiadlem sie na 5x86 z DX2/66 i jestem zadowolony. Przyrost
predkosci prawie dwukrotny. Chodzi lepiej niz Pentium 75 u znajomego.
(Prawie P90).

M.