Re: > 504 MB ??

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Tue 27 Feb 1996 - 19:04:39 MET

dec_at_infoserv.ii.uj.edu.pl (Pawel Dec) wrote:

>Czy ktos moze powiedzec mi, jak uzyskac pelna pojemnosc mojego
>dysku 1GB, jesli :
>mam stary BIOS
>plyte VL BUS
>sterownik EIDE firmy CMD
>nie chce sobie zasmiecac boot recordu sterownikiem softwarowym
>.
Dosyc prawdopodobne, ze dostales z tym jakies sterowniki.
Zakladasz jakas partycje (DOSowa, bo chyba o ta platforme Ci chodzi) w
obszarze do 504 MB. Ona jest normalnie widoczna i tak mozesz w
config.sys dopisac sobie odpowiedni sterownik do tej karty, ktory
spowoduje ze bedziesz widzial reszte dysku.

civic * Slawomir Bialek * voice/fax/data: +48 (32) 150 05 36
(voice: +48 (32) 104 26 68) * mailto: civic_at_silesia.ternet.pl