Re: porty UART ???

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_ix.netcom.com)
Data: Mon 26 Feb 1996 - 22:06:49 MET

civic_at_silesia.ternet.pl (Slawomir Bialek) wrote:

>Nie znam sie na tym, ale linie telefoniczne maja pasmo ograniczone do
>ilustam czegostam (pewnie za chwile ktos to wyjasni dokladniej) i
>modemy 33kbps juz to przekraczaja (i przy niektorych centralach moga
>nie dzialac nawet jak linia jest idealna, poniewac centrala moze
>obcinac reszte sygnalu), wiec cos kolo 28.8 (moze troche wiecej) jest
>max. dla linii telef.
>A te 110 kbps to chyba o linie dzierzawione chodzi. Tam tyle mozna.
Chodzi o komporesje nawet 1:4 i stad 28.8 mozen byc ponad 100Kb i to wszystko
ale nie wszytko da sie skompresowac (naprzyklad zkompresowane pliki:))) wiec
prasktyczneij jest mowic o standardowych 9.6 14.4 28.8 czy 33.6 Wyzej to juz
tylko ISDN jeden i dwukanalowa. jesli chodzi o ceny to popatrzcie sobie co moja
lokalna frima telefocniczna NYNEX www.nynex.com sobie liczy za takie
przyjemnowsci.