Re: WWW po dos

Autor: Przemyslaw Racinowski (PRZEMEKR_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 26 Feb 1996 - 09:40:22 MET

>Podobno najprostsze rozwiazania sa najlepsze. Po prostu wyjdz od siebie z
>pokoju, skrec w lewo, dojdz do najblizszych schodow, wejdz pietro wyzej,
>skrec w lewo i pojdz przed siebie. Pierwsza osobe jaka spotkasz spytaj czy
>Wojtek jest, jesli jest to zapytaj go dlaczego UKRYWA tak cenny soft. To
>wszystko. Proste?
>
>- --
>
>Pozdrowienia,
>Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>

To pozostawiam jako ostatecznosc. Nie lubie isc na latwizne.:-). Zreszta moj
administratoror Unixowy jest ostatnio bardzo zajety rozwazaniami na temat
Kaczora Donalda. :-)))) (Tak a pro po wieksza czesc firmy zyje ta dyskusja. A
jest nas cos kolo 150 osob). Zreszta ciagle kursuje pomiedzy piwnica i
pietrem, tak wiec z tym skretem w lewo po schodach sie nie uda. Musze skrecac
w prawo...

Ale moze na forum publicznym rozwazymy jak zmusic go do prezentowania
graficznej strony www, a nie tylko tekstowej. Te ostatnia przyznam bez trudu
udalo mi sie osiagnac dzieki przedstawionej przez Marcin Chojnowskiego
metodzie uzyskiwania plikow z internetu (przyznam, ze wczesniej szukalem
przez pelne index'y SimTela i CICA, a na Archiego jakos nie wpadlem )-:)

Pozdrowienia

PrzemekR_at_tch.waw.pl