Re: Wojciek Piecek-kuzyn kaczora Donalda

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Sun 25 Feb 1996 - 00:24:54 MET

BOGDANM_at_tch.waw.pl (Bogdan Mizerski) wrote:

>Dnia 24 Feb 96, godz. 2:51, Marcin raczyl napisac :

>[...]
>>

>Wydaje mi sie, ze przesadzasz. Mam kilkuletnie doswiadczenie z
>wieloma firmami (nazw z oczywistych wzgledow nie podaje). Jedna tak
>raczyla sie zachowywac i o ile wiem juz nie istnieje.

>Skladalem przez kilka lat komputery na zamowienie kompletujac czesci
>od wielu dostawcow i w przypadku awarii ZAWSZE mialem czesci na
>wymiane od reki a pozniej oddawalem uszkodzone.

>Moze dlatego tak bylo, ze nigdy nie wybieralem najtanszych dostawcow?
> Bogdan Mizerski
> [...]

No ale musisz przyznac, ze termin naprawy gwarancyjnej to co najmniej
miesiac. Mozesz ja wykonac wczesniej, ale nie musisz... nieprawdaz?
A jak wykonasz naprawe zle, to masz nastepny miesiac czasu a klient
nie ma nic do gadania... nieprawdaz? Dopiero po 3 czy 4 naprawach
klient moze sie ubiegac o wymiane sprzetu.

Oczywiscie wierze, ze wasza firma tak nie czyni (slyszalem na tej
liscie juz wiele dobrego o TCH) ale realne mozliwosci do takiego
postepowania sa. A konkurencja? No coz, chyba jeszcze nie jest na tyle
silna, zeby sie wiekszosci firmom oplacalo zdobywac klientow za
wszelka cene.

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *