Re: UART a Multitasking [Bylo Re: porty UART ???]

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 24 Feb 1996 - 16:24:56 MET

>Pod Windoze 95 mam dwa ,ode,y bo oryginalny jest na tej samej karcie
>co audio (Boca Research brr) i chodza razem w TYM SAMYM RZECZYWISTYM
>CZASIE tj pod com 3 chodzi sporster do Internetu a z pod com 2 ta
>niesczesna Boca wysyla fax. I chodzi bez zawieszania sie itp.

oba urzadzenia wyposazone sa w 16550AF wiec nie rozumiem czemu sie tak
dziwisz. natomiast jak ci powiem ze u mnie w bbsie do niedawna chodzily
dwa szybkie modemy bez szybkich uartow to juz masz prawo sie zadziwic.
zwlaszcza ze obslugiwane sa... bez uzycia przerwan ;) a zapewniam ze
dzialaja wyraznie szybciej niz obslugiwane przez ramote, maximusa,
pcboarda czy inne ustrojstwo.
karpio