Re: zeszlYsmy na Z80

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 21 Feb 1996 - 20:04:58 MET

>mozesz mnie dopisac do listy. niestety juz wyszedlem z wprawy i bez
>tabelki ani rusz :)

pamietam jeszcze troche: 201 to ret, pewnie jakbym chwilke pomyslal to
jeszcze pare bym wyskrobal. swoja droga stosunkowo latwo sie budowalo
numerki rozkazow (wszystko bylo usystematyzowane). inna rzecz, ze na
szczescie nigdy nie odbilo mi na tyle zeby klepac procedurki dluzsze niz
kilkanascie bajtow bez normalnego asemblera.
karpio