[Q] win95 i prawy klawisz myszki

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 19 Feb 1996 - 10:56:31 MET

Witajcie
mam taki problemik

wstep:
jak nacisniemy prawy klawisz myszki w win95 to pokazuje sie podreczne menu.
jak zrobimy to na desktopie to pokazuje sie m.in. 'Nowy obiekt' a w nim
'folder' 'obiekt' 'dokument tekstowy' 'dokument wordpad' a takze (po
zainstalowaniu msoffice rzecz jasna) 'dokument ms word' 'arkusz excela' 'ms
binder' i kilka innych

pytanie:
jak dodawac/usuwac pozycje z tego podmenu 'nowy obiekt'

[i nie chce odpowiedzi: poszukaj w \windows\regedit.exe :-) bo juz szukalem
i niewiele z tego wydumalem :-)]

dzieki i pozdrawiam

ps. wiem, wiem, windows sux, os/2 & linux rulez :-)

--
<A HREF="http://akson.sgh.waw.pl/~chopin"> Piotr 'Beeth' Kucharski </A>