Re: Skladanka w Wordzie -- spozniona odpowiedz

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 16 Feb 1996 - 14:32:44 MET

Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
: -- jakis czas temu ktos tu dopytywal sie o drukowanie skladanek w Wordzie.
: [...]
: 1. drukujemy strony nieparzyste od 1 do 8
: zbieramy kartki i powtornie wpychamy
: 2. drukujemy strony parzyste od 9 do 15
: [...]
: No, a jakby komus nie chcialo sie wpisywac tych zakresow, to wystarczy
: ze raz wklepie ponizsze makro -- samo wyliczy, z jakiego zakresu i ktore
: strony ma drukowac, a takze przypomni, ze trzeba odwrocic kartki. Sprawdzilem,
: dziala i sie mi podoba ;-) Co prawda 2 razy wiecej wkladania kartek niz
: w WP, no ale coz...

Hm, niezbyt mi sie to podoba. Moja koncepcja wykorzystania komputerow mowi,
ze to ja takiemu rozkazuje, a nie on mi...

Jarek.